Wakacyjne wspomnienia z PRINTU – nasza pierwsza fotoksiążka

czwartek, listopada 15, 2018

Każdy z nas ma wiele cudownych wspomnień, pięknych i ważnych chwil w życiu, które na zawsze chciałby zatrzymać w pamięci i w sercu. Nasza pamięć jednak jest niezwykle ulotna i często zawodzi. Najlepszym sposobem na uchwycenie tych niepowtarzalnych momentów są więc zdjęcia…. a ja - jestem wręcz uzależniona od nich. Wszędzie latam z aparatem lub telefonem i pstrykam po kilkadziesiąt zdjęć dziennie.
Oczywiście, wszystko byłoby super, gdyby nie fakt, że fotki te lądują na dysku komputera, a czas na ich przeglądanie ograniczam do minimum. Smyki z kolei oglądałyby je cały czas, ale laptop potrzebny jest mamie… i klops.
Musiałam więc coś z tym fantem zrobić i niespodziewanie odkryłam prosty sposób na zatrzymanie magicznych chwil, w postaci fotoksiążki.  Pobuszowałam trochę po necie, poczytałam opinie klientów i wybrałam idealne miejsce 👉 PRINTU 👌


Na początek postawiłam na wspomnienia z wakacji… jako, że były one dla nas niezwykle wyjątkowe. 
Wiele pięknych miejsc, szalonych atrakcji i mnóstwo czasu spędzonego razem – rodzinnie, zasługują na to by o nich pamiętać i móc do nich zaglądać o każdej porze dnia i nocy.


To jest nasza pierwsza fotoksiążka i gdy zabierałam się za jej tworzenie, myślałam że będę mieć spore problemy z jej projektowaniem – jak się okazało, niepotrzebnie! 
Jej wykonanie jest dziecinnie proste, zajmuje kilka chwil i nie trzeba być tu specem od żadnych ‘kreatorów’.
Jeśli mamy zrobioną selekcję zdjęć, to całe tworzenie zabierze nam zaledwie godzinkę. Jeśli nie – nasz czas ciut, ciut się wydłuża…
 
Możecie tworzyć swoją fotoksiążkę od postaw sami, ale bezpieczniejsze i przede wszystkim szybsze jest skorzystanie z gotowych szablonów. Tym bardziej, że ich ilość jest naprawdę imponująca… i każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. W każdym szablonie mamy podgląd kilku przykładowych stron, co jest znacznym ułatwieniem wyboru.
Przyznam szczerze, że przeglądając wszystkie gotowce miałam malutki dylemat znalezienia tego naj…naj 😜 Zminimalizowałam wybór do trzech najpiękniejszych według mnie i po konsultacji z rodzinką, wybór padł na ‘KOLOROWE WAKACJE’, które idealnie wpisują się w tematykę zdjęć 💖

 

Mając gotowy szablon, nie musimy ograniczać się do niego. W każdym momencie tworzenia, możemy zwiększyć lub zmniejszyć ilość zdjęć na danej stronie, skadrować, dodać ramkę, zamienić miejscami, czy użyć filtru.  
Niezwykle istotną rzeczą jest możliwość dodawania zdjęć z różnych źródeł, nie tylko dysku komputera… a fotki już raz użyte są oznaczane, więc nie mamy problemu z ich duplikowaniem w książce. Poza tym istnieje funkcja pokazująca tylko zdjęcia nieużyte - dla mnie bardzo istotna, bo przy prawie setce zdjęć można się pomylić i dodać to samo zdjęcie kilka razy…



Tworzenie naszej pierwszej fotoksiążki było dla mnie niesamowitą zabawą. Projektowałam ją z ogromną przyjemnością i uśmiechem na ustach, wspominając najlepsze momenty z szalonych wakacji. Ale dopiero, gdy dostałam ją do ręki poczułam to magiczne ‘coś’… efekt końcowy robi piorunujące wrażenie!!!
Smyki oszalały na jej punkcie i codziennie przed snem przeglądają książkę wypełnioną po brzegi wspólnymi, niezapomnianymi przeżyciami…
To był najlepszy wybór!!!
Teraz jestem pewna, że na jednej nie poprzestaniemy i wkrótce nasza kolekcja się powiększy, a tym samym ilość cudownych, rodzinnych wspomnień.


Podaruj swojej rodzinie uśmiech i niezapomniane przeżycia 💕
Zaprojektuj swoją fotoksiążkę i zobacz, jakie to proste i przyjemne...


Ps. Pamiętajcie, że zbliża się cudowny okres świąteczny, a FOTOKSIĄŻKA to doskonały prezent po choinkę, czy z okazji Mikołajek... 👌🎁



7 komentarzy:

  1. Wasze wspomnienia sa iście szalone;0 piękna fotoksiążka :) mamy dwie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam fotoksiążki Printu, a teraz chcę zrobić album ze wspomnieniami z sanatorium, gdzie byłam z synami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy dwie książki z printu i są super, dal porównania dodam że mamy też inną z innej firmy i szybko rozleciała się na części pierwsze :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fotoksiazki :) i mam już ich sporo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, to nasza pierwsza... i z pewnością nie ostatnia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzisz, dobrze wiedzieć ;) nie miałam porównania, ale poszperałam trochę po necie i poczytałam opinie - myślę, że wybrałam super! (y)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! My dopiero zaczynamy przygodę z fotoksiążkami :P

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.