Niezwykły 'Szkolnik Superdziewczyny'

sobota, września 15, 2018

Czas na kolejny prezent dla młodej damy... tym razem będzie to 'coś', co doskonale sprawdzi się w szkole, jak i w domu - pozwoli każdej dziewczynce zorganizować swój czas , zaplanować ważne rzeczy, zapisać wspomnienia, osiągnięcia, a przede wszystkim wyśmienicie się bawić. 
Wyjątkowy planer o dość niezwykłej nazwie 👉 'Szkolnik Superdziewczyny' to świetny podarek na urodziny, ale także z okazji rozpoczęcia roku szkolnego (wrzesień to idealny czas na niespodzianki) 🎉


Z czasów szkolnych pamiętam swoje 'szkolniki', które tak naprawdę były zwykłymi zeszytami...  zapisywało się w nich różności -  od złotych myśli, wierszyków, piosenek, po ciekawostki na temat swoich idoli, a nawet wpisy z ważniejszych dni 💕
Do tej pory kilka z nich przetrwało (nie wszystkie niestety) i stały się dla mnie fajną pamiątką. 
Tak sobie myślę, szkoda że w czasach mojego dzieciństwa nikt nie wpadł na pomysł wydania właśnie takiego 'planera' - mogłam mieć wszystko w jednym miejscu i byłabym zdecydowanie lepiej zorganizowana  😜 
Wróćmy jednak do  niezwykłego 'Szkolnika Superdziewczyny'. Znajdziemy w nim wszystko, co jest potrzebne do właściwej organizacji czasu każdej uczennicy.
A wiadomo, że mądre planowanie dnia to podstawowy warunek sukcesu w nauce.


Przystępny format - wielkości zeszytu i aż 170 stron na własne zapiski. Ale zanim przejdziemy do pisania, warto zapoznać się z dobrymi radami autorki. Pisze ona, w jaki sposób korzystać ze szkolnika i przedstawia 7 kroków do super organizacji👌


Zgodnie z nimi na pierwszych stronach znajdziemy miejsce na swoje dane (dość szczegółowe), bardzo fajnie i graficznie przedstawione. 
Kolejno mamy planer roczny, plan zajęć i lekcji oraz szczegółowo rozpisany każdy dzień tygodnia z miejscem na własne cele, plany i notatki 👍
Planer tygodniowy zdecydowanie tutaj dominuje, ale dzięki temu możemy rozpisać sobie zadania na każdy dzień i idealnie je rozplanować!


Co jakiś czas w 'szkolniku' pojawia się wzmianka o 'SUPERDZIEWCZYNIE' - są to wizerunki i opisy różnych kobiet, które zrobiły bądź robią w życiu coś wspaniałego, wyjątkowego. 
Emma Watson, Księżna Diana, Maria Skłodowska-Curie, Anne Frank i wiele wiele innych bohaterek - jest ich w sumie 12, a każda z ich powinna w jakimś stopniu stać się autorytetem dla właścicielek szkolnika i zachęcać, inspirować do podjęcia własnych wyzwań.


W środku planeru znajdziemy wiele niespodzianek 👉  wpisów tematycznych z okazji przeróżnych świąt i oczywiście miejsce na ich szczegółowe zaplanowanie... Halloween, Sylwester, Walentynki - to tylko cześć fantastycznie zilustrowanego świątecznego planeru 👌


Mnie samą urzekły 'Lista prezentów świątecznych', 'Moje Noworoczne Postanowienia' oraz miejsce na ważne daty urodzin i rocznic - ach...prawdziwa bajka!


I to nie wszystko... oprócz znanych i mniej znanych świąt, mamy także miejscówkę na plany wakacyjne i ferie zimowe.
Możemy stworzyć własną listę superdziewczyn, zapisać wszystkie sukcesy szkolne oraz te, związane z  zainteresowaniami, rozwiązać test - sprawdzający 'jaką jesteś superdziewczyną', a nawet wykonać 'słoik szczęścia', czy listę ważnych sentencji i zdań 💖 


'Szkolnik Superdziewczyny' jest zdecydowanie uniwersalny... nie znajdziemy tu dat, sztywnych oznaczeń - sami dopasowujemy  je do poszczególnych miesięcy i zaznaczamy w naszym planerze.
'Szkolnik' jest utrzymany w delikatnej barwie różu, jednak mamy sporo miejsca, rysunków na dodanie własnych akcentów kolorystycznych i tym samym nadanie przez właścicielkę indywidualnego gustu. 
Myślę, że każda dziewczyna znajdzie tu cząstkę siebie... 


Najnowszą propozycją wyd.Wilga 'SZKOLNIK SUPERDZIEWCZYNY' bardzo mnie oczarowała i jestem przekonana, iż zainspiruje ona do działania każdą dziewczynę, która zostanie jego właścicielką... 
'Zostań Szefową swojego czasu!'


11 komentarzy:

  1. Świetny przede wszystkim do organizacji czasu, zapisywania ważniejszych wydarzeń i pobudzający kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze teraz żałuję,że nie wziełam tej opzycji.Świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydają teraz naprawdę ciekawe pozycje dla najmłodszych. Szkoda, że za moich czasów takich nie było... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. I już pomysł na prezent podchwytuję, spodoba się jak nic dziewczynkom. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Córka mnie ostatnio o niego prosiła

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kalendarz jest idealny dla każdej mlodej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna ksiazka. Jak bylam w szkole podstawowej to sama robilam taki dziennik. To byla swietna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam chłopców ale ten dziennik mnie bardzo zainteresowała. Książkę o przygodach Emi czytaliśmy 😊.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już widziałam u kogoś ten "szkolnik" :) Bardzo mi się podoba! Jestem pod wrażeniem rysunków w nim zawartych, szczególnie tych portretów znanych "superdziewczyn" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam w dzieciństwie podobne "szkolniki" czy kalendarze i bardzo lubiłam je uzupełniać. Spędzałam przy nich sporo czasu i byłam zadowolona z efektów pracy :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.