Zabawy na Dzień Misia

piątek, listopada 25, 2016
Piękny dzień mamy dzisiaj - święto Pluszowego Misia 🐻
Wczoraj pokazałam Wam kilka pomysłów na wykonanie misiów za pomocą farbek i pasteli ---->klik,
a dzisiaj przygotowałam Smykom rożne zabawy z misiami w roli głównej.

Na początek misiowe cienie...

https://drive.google.com/file/d/0B2OyobGZCr0TbG1Jem9YUFNEYTg/view?usp=sharing


Stworzyłam 4 karty, w których należy połączyć misia z odpowiadającym mu cieniem. Karty do zalaminowania i dziurkowania, podobnie jak przy jesiennych cieniach (kto nie pamięta może zobaczyć --->tutaj)
Kartkę nakładamy na deseczkę z gwoździkami i łączymy gumkami recepturkami misowe pary. 


Jeśli nie macie przygotowanej deseczki lub tablicy korkowej możecie użyć pisaka 😉


Następna plansza, którą możemy zalaminować lub po prostu wydrukować w kilku egzemplarzach, po jednym dla każdego dziecka. 
https://drive.google.com/file/d/0B2OyobGZCr0TVEkxZEVqYUU5WkE/view?usp=sharing
Zadaniem jest znalezienie pary identycznych misiów.


 I na koniec szybka gra z użyciem kostki - narysuj misia 🐻
Rzucamy kostką i rysujemy element przyporządkowany danej liczbie oczek, np. 1 - uszy misia itd.
Wygrywa osoba, która pierwsza wykona portret całego misiaczka 👍

https://drive.google.com/file/d/0B2OyobGZCr0TVkVCYU5ETEM3LUU/view?usp=sharing
 Jeśli chcielibyście pobrać plansze do zabaw, wystarczy kliknąć w wybrane zdjęcie 😉

A Wy jak świętujecie ten wyjątkowy dzień???

5 komentarzy:

  1. Narysuj misia świetny pomysł :) cienie pod każdą postacią są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie uwielbiane przez dzieci, ale ostatnio szał zrobiła właśnie gra - tyle razy drukowałam, że nie zdążyłam policzyć :D

      Usuń
  2. Świetne propozycje na świętowanie Dnia Misia. Zabawa z kostką to dla mnie coś nowego. U nas dzień misia trwa od kilku miesięcy. Nawet mój z dzieciństwa (taki muzealny, ponad 30=letni) śpi już w łóżeczku z Tygrysem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa świętowanie :D gra z kostką zrobiła u smyków furorę i całą niedzielę poświęciliśmy na wspólną zabawę - do tego wymyślanie imion dla misiów - był szał :P

      Usuń
  3. świetne :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.