Wyjątkowe kalendarze 2019 od Zielona Sowa

poniedziałek, grudnia 03, 2018

Żyjemy w ciągłym biegu i często w natłoku zbyt wielu spraw, zdarza nam się zapomnieć o czymś naprawdę ważnym... a to o spotkaniu z przyjaciółmi, to urodzinach najbliższych, czy po prostu coś sobie zaplanowaliśmy i  wyleciało nam z głowy.
By temu zapobiec zapisujemy najważniejsze wydarzenia, a z pomocą przychodzą telefony, które jak wiemy bywają zawodne i potrafią spłatać figla w najmniej oczekiwanym momencie 😌 
Kołem ratunkowym, ale jakże trafionym są kalendarze tradycyjne. 
Jako, że początek roku 2019 tuż, tuż - warto pomyśleć o zakupie nowego planeru już dziś 👌
Mam nadzieję, że ułatwię Wam wybór bowiem zaprezentuję dwa cudowne 'kalendarze' o dość nietypowych, ale jakże fantastycznych stylach 😍



Jest to oryginalny kalendarz wraz z planerem, zawierający wiele ważnych, przydatnych zagadnień: skrócony kalendarz, strefy czasowe, rozmówki w czterech językach, czy różne przeliczniki (rozmiary, BMI, czas gotowania itp.)


Ciekawym urozmaiceniem dla rodziców, nauczycieli są interesujące cytaty z książki o Alicji.
Cały kalendarz nawiązuje do baśniowej krainy czarów, jest utrzymany w wyimaginowanym stylu, trochę tajemniczym, trochę magicznym...


Na lewej stronie kalendarza mamy poszczególny tydzień wraz z nietypowymi świętami (np. Dzień Sprzątania Biurka, Ukrytej Miłości, Pikantnych Potraw), po prawej zaś ogrom miejsca na notatki, nawiązujący do tali kart.


Ten kalendarz z kolei, jak sama nazwa wskazuje, nawiązuje do motywu przyrodniczego.
Rozmieszczenie poszczególnych miesięcy jest niemal identyczne, jak w poprzednim planerze. Różni się jedynie czcionką i kolorystyką.


To, co go wyróżnia to z pewnością przepiękne, kolorowe ilustracje umieszczone w miejscach na notatki. Są to bajeczne kwiaty, owady, owoce itp.
W połowie kalendarza znajdziemy króciutki opis ziół, ich właściwości oraz sposób suszenia kwiatów, by zachować naturalne składniki.


Wszystkie cytaty nawiązują do przyrody i są to głównie fragmenty słynnych utworów A.Mickiewicza, H. Sienkiewicza, J.Słowackiego, czy W.Shakespeare...


Ten kalendarz zdecydowanie bardziej do mnie przemawia, gdyż z natury jestem osobą twardo stąpającą po ziemi i bardziej mnie zaciekawił piękną kolorystyką i ciekawym układem.


Warto dodać, iż oba kalendarze posiadają twardą oprawę, są formatu A5, więc z łatwością zmieszczą się w każdej damskiej torebce.


Polecamy gorąco na nadchodzący Nowy Rok 2019 👌👍





3 komentarze:

  1. oo mamo ja kocham kalendarze i zdecydowanie jestem wielbicielk atych papierowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko korzystam z kalendarza ale czasem mam ochotę kupić jakiś bo jest poprostu superowy : -). Te też mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry planer, to podstawa.te są wyjątkowo inspirujace

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.