Podświetlany globus 2w1 - idealny prezent dla ucznia!


Wielkimi krokami zbliża się dzień, na który tak czekają wszystkie grzeczne dzieci, no i te troszkę mniej także 😜👉 Mikołajki!
Większość dzieci pisze listy do Świętego, sugerując się reklamami lub tym co mają koledzy, czy koleżanki. 
Mój najstarszy syn w tym roku postawił głownie na edukację i zażyczył sobie 'coś wyjątkowego'. 
Oczywiście wybrał też kilka niedrogich zabawek, którymi będzie bawił się wspólnie z młodszym rodzeństwem, ale jest jedna rzecz - wspaniała, której poświecę dzisiaj dłuższą chwilę.
Jest nią 'globus'!!!
W poszukiwaniu prezentu przekopałam internet wzdłuż i wszerz, i znalazłam miejsce godne polecenia, w którym jest  cała masa produktów związanych z geografią, a wśród nich szczególne miejsce zajmują właśnie 'globusy' 👌🌏


ANGLOBE (bo, o niej mowa) - to firma posiadająca bardzo szeroką ofertę globusów, od typowo edukacyjnych - szkolnych, po dekoracyjne i stylowe... ale także znajdziecie tu gry, klocki konstrukcyjne i puzzle edukacyjne - mapy 👍
Nic więc dziwnego, że właśnie tutaj znalazłam idealny globus dla moich pociech!


Pewnie zastanawiacie się, jaki model wybrałam i na co zwróciłam uwagę...
Otóż chciałam, by nasz globus posłużył na długie lata i posiadał nie tylko mapę polityczną, ale i fizyczną... dlatego też wybrałam 👉 'Globus Polityczno - Fizyczny Podświetlany 2w1'.
Posiada on ten bajer, dzięki któremu jednym przyciskiem zmieniamy mapę polityczną w fizyczną... a przez to dzieci będą mogły przyswoić zarówno położenie geograficzne państw, jak i ich cechy fizyczne - wyżyny, doliny, szczyty gór itp., które zostały oznaczone poszczególnymi kolorami 👌


I co ważne, nie musimy wcale gasić światła... zobaczcie, jak fantastycznie wygląda podświetlony glob 😍


Dodatkowo w okolicach okołobiegunowych mapy, znajdziemy strefy czasowe, co przyda się szczególnie w zadaniach tekstowych na lekcji geografii (które kiedyś były dla mnie zmorą😜).


Warto zwrócić uwagę na jakość wykonania globusa.
W większości sklepach znajdziemy plastikowe stopki, co niestety nie wróży długiej przyszłości globusa...
Nasz model posiada mocną, drewnianą stopkę i jest bardzo stabilny.


Dodatkowym walorem jest możliwość wyboru kolorystyki stopek, a także wielkości kuli.
My zdecydowaliśmy się na dość pokaźny globus, bo aż 320 mm (są też mniejsze, a nawet większe) i drewnianą stopkę w kolorze ciemnym, w wersji limitowanej (jest cudna!)


Całość komponuje się naprawdę okazale!
Jestem w 100 % pewna, że mój starszak będzie zachwycony, a lekcje geografii staną się prawdziwą przyjemnością 😍
Wiem też, że nasz globus przetrwa długie, długie lata  i będą z niego korzystać następne pokolenia.


Z ogromną satysfakcją polecamy nasz nowy nabytek - 'Globus polityczno-fizyczny podświetlany 2w1' Anglobe na prezent mikołajkowy, pod choinkę...lub ot tak - bez okazji!
Zdecydowanie warto 👌👍



4 komentarze:

  1. rewelacja- dobrze wiedziec na przysżłosc dla dziewczynek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi panowie co prawda jeszcze nie są w wieku szkolnym, ale coraz bardziej interesują się mapami. Ciekawa opcja warta zapamiętania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta Lewandowska-Sobolewskalistopada 30, 2018 11:05 AM

    Marzyłam o takim globusie, jak byłam dzieckiem 😱

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki globus to jest coś
    Idealny dla małych poszukiwaczy

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.