Moc prezentów od Smily Play



Mikołajki lada dzień… a tuż po nich gorący okres świątecznej prezento-manii. Nie da się ukryć, iż wszyscy  wpadają w szał kupowania upominków pod choinkę i rozpoczyna się wielka zagwozdka, co komu kupić…
Szczerze Wam powiem, że ja także miałam niemały dylemat, czym obdarować moje pociechy. Oczywiście, cała litania prezentów znalazła się w liście do Św. Mikołaja i to nieco rozjaśniło sprawę… ale i tak musiałam wybrać mądrze spośród tej ogromnej lawiny pomysłów ;)
Z reguły jestem osobą, która przed zakupem musi wszystko zobaczyć i dotknąć, jednak tym razem poszperałam trochę po necie i znalazłam to, na czym najbardziej mi zależało. Chciałam, aby zabawki cieszyły cała trójkę, zagwarantowały im długie godziny wspólnej zabawy, były trwałe i przede wszystkim bezpieczne, a do tego nie zrujnowały domowego budżetu!
Wszystkie te cechy dopatrzyłam się w ofercie Smily Play, które oferuje bogaty wybór zabawek dla maluchów… niemniej dla starszaków także znajdziecie sporo atrakcyjnych produktów 👍
Postawiłam głównie na zabawki drewniane, bowiem z doświadczenia wiem, że są one najtrwalsze i przetrwają niejedno pokolenie.

Drewniana kolejka 80 el. (klik) – cudny zestaw, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia, a po otwarciu pudełka moje odczucia tylko się potwierdziły <3
Trwałe elementy, ogromna ich ilość i niezwykła różnorodność sprawią, że każde dziecko bez wyjątku spędzi na zabawie wiele długich… długich godzin.


Dlaczego akurat ten zestaw???
Otóż wszystkie elementy: tory, stacja kolejowa, lokomotywa, wagony, pojazdy – są starannie wykonane, swoim kształtem idealnie dopasowują się do małej rączki dziecka i rozwijają u niego kreatywność.


Cały zestaw jest pięknie zapakowany w pojemnik z dość mocnego plastiku, co pozwala utrzymać porządek w dziecięcym pokoju.
Dla mnie strzał w 10-tkę!!!

Wybór nr 2 nie bez przyczyny, padł na ‘Kolorową wieżę’ (klik).


Z pewnością znacie słyszeliście o klockach Jenga 👉 nasza wieża to wzbogacona wersja tej znanej gry zręcznościowej.
Zestaw zawiera 54 elementy w sześciu kolorach oraz kostkę 👍 
Same klocki zostały wykonane z wysokiej jakości drewna, pomalowane farbami z atestem i co ważne, nie posiadają ostrych krawędzi.
Zabawa nimi wspiera naukę kolorów, liczenia, uczy logicznego myślenia i cierpliwości oraz koncentracji i opanowania! Dzięki kostce i kolorowym elementom mamy kilka wariantów gry, dzięki czemu nie znudzi się smykom.
To doskonała rozrywka dla całej rodziny!!!


Wśród produktów drewnianych znajdziecie całą masę atrakcyjnych, edukacyjnych zabawek – a ich cena z pewnością nie jest wygórowana.
Osobiście upatrzyłam kilka perełek, które dzieciaki dostaną w najbliższym po Mikołajkach czasie prezentowym i na pewno o nich usłyszycie nieraz ;)


Jeśli więc macie dylemat na temat wyboru idealnego prezentu dla Waszych kochanych Smyków, koniecznie zajrzyjcie do Smily Play 👌




4 komentarze:

  1. świetne zabawki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie drewniane zabawki są teraz na topie :-)

    https://www.vademecummamy.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Roksana Jurga-Kasprzykgrudnia 06, 2018 5:27 PM

    Tor z kolejką to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zabawki. Zajrzałam na stronkę i byłam w szoku że ceny są tak przystępne. Spodziewałam się droższych zabawek z drewna, a tu taka miła niespodzianka. Dzięki Tobie, mam pomysł na prezent dla synka. Ostatnio sama jestem oczarowana drewnianymi zabawkami i próbuje "zaprosić" je do naszego domu :) dla maleństwa "na zaś" też coś wypatrzyłam :) dzięki za ten wpis! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.